بوتاکس لبخند لثه ای

گامی اسمایل (لبخند لثه ای)

لبخند لثه ای یا همان گامی اسمایل همانطور که از نامش پیداست به این معناست که زمانی که فرد لبخند می زند فضایی از لثه دیده می شود که برای برخی افراد این حالت چهره خوشایند نیست و ممکن است برای خود فرد آزار دهنده باشد، به همین دلیل افرادی که لبخند لثه ای دارند در بسیاری از موارد سعی می کنند لبخند خود را کنترل کرده و به تبسم و لبخند کوتاه بسنده کنند.

اگر شما هم لبخند لثه ای دارید و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفستان شده نگران نباشید، اصلاح لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس امکان پذیر است که در ادامه توضیحات بیشتر در مورد نحوه اصلاح لبخند لثه ای می دهیم.

گامی اسمایل (لبخند لثه ای):

اصلاح لبخند لثه ای با بوتاکس (Gummy smile)

تزریق بوتاکس امروزه توانسته تا حد زیادی جای عمل های جراحی را بگیرید، چند سال پیش نیاز برای اصلاح لبخند لثه ای نیاز به عمل جراحی بود که هزینه های کلان و مراقبت های بعد از عمل جراحی را به همراه داشت.

اما امروزه درمان این نوع لبخند با بوتاکس (Botox) که از سم بوتولینوم تولید و در حوزه پزشکی به عنوان یک درمان غیرجراحی برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می‌شود، تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود.

عملکرد بوتاکس چگونه است ؟

با تزریق بوتاکس ماهیچه های لب فوقانی شل شده و هنگام لبخند زدن، بالا آمدن لب فوقانی را محدود می کند، بنابراین لثه کمتر دیده می شود. با تزریق چند واحد بوتاکس در ناحیه بین بینی و لب فوقانی لبخند اصلاح می شود و لبخندی جذاب تر و طبیعی تری ایجاد خواهد شد. لب بالایی که با بوتاکس شل شده است، دیگر هنگام لبخند زدن منقبض نمی شود و به اندازه قبل بالا نمی رود.

ماهیچه ها و اعصاب زیادی در اطراف لب و دهان وجود دارد به همین دلیل تزریق بوتاکس دقیقاً در محل مناسب برای حل مشکل لبخند ضروری است.

نکته مهم:

توجه داشته باشید تزریق بوتاکس در عین راحتی کار بسیار تخصصی و ظریفی است که حتما باید با استفاده از مواد خوب و توسط پزشک دارای تجربه انجام شود در غیر اینصورت ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

همه چیز درباره لیفت ابرو

جدول زمان بندی کاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه با این شماره تماس بگیرید

تزریق بوتاکس لبخند لثه ای

تزریق بوتاکس در اطراف لب که توسط پزشک زیبایی و متخصص انجام ‌می شود عموماً شامل مراحل زیر است:

Botox-gummy-smile

مدت ماندگاری بوتاکس لبخند لثه‌ای:

بوتاکس لبخند لثه ای معمولاً 4 تا 6 ماه ماندگار هست، اما مدت زمان دقیق ممکن است با توجه به فعالیت عضلات و واکنش بدن هر فرد متفاوت باشد. پس از سپری شدن این مدت و از بین رفتن تاثیر بوتاکس، ممکن است نیاز به تزریق مجدد و تجدید درمان باشد.

پس از تزریق بوتاکس و درمان لبخند لثه ای می توانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید، اما اثر کامل درمان پس از گذشت دو هفته پس از تزریق ظاهر می شود.

عوامل مختلفی بر ماندگاری بوتاکس لبخند لثه ای تأثیر گذار هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

سوالات متداول
میزان هزینه بوتاکس متناسب با میزان مصرف و برندی که استفاده میشود دارد
میزان ماندگاری بوتاکس به قدرت عضله شما بستگی دارد حداقل 3 ماه تا 6 ماه می ماند.
در بعضی موارد بله، با چند مرتبه تزریق به صورت مرتب این امر ممکن است